Het vereenvoudigd HR-beheer!
Een verlofaanvraag indienen, credit-debit controleren, aantal maaltijdcheques, … herhaaldelijke taken voor de HR-medewerkers die vereenvoudigd worden met Kelio Visio!
Uw medewerkers zullen eenvoudig:
- Een verlofaanvraag kunnen indienen,
- Up-to-date planningen weergeven,
- Een commentaar inbrengen voor anormale boekingen,
- Werkuren in recuperatie-saldo omzetten,
- Berichten sturen via de interne beveiligde mailbox en zich informeren,
- Met de applicaties om te kunnen deelnemen aan enquêtes en de ideeënbus, zullen deze kunnen deelnemen aan de levenskwaliteit op de werkplek.
Uw medewerkers zullen een winnen in autonomie en sereniteit dankzij de geconnecteerde prikklok. Deze is een perfecte alternatief voor het personeel die geen professionele computer of smartphone heeft. Deze zal zorgen voor een eerlijke behandeling binnen uw bedrijf!
Uw HR-processen zullen vesneld zijn en de interne communicatie vergemakkelijkt zijn met Kelio Visio!
IK WENS MIJN HR-BEHEER TE VEREENVOUDIGEN MET KELIO VISIO