• Home
  • Bronnen
  • Blog
  • Vereenvoudig het beheer van de afwezigheden binnen uw bedrijf
Vereenvoudig het beheer van de afwezigheden binnen uw bedrijf

Kelio is een tijdregistratie programma die u nodig hebt om uw medewerkers van A tot Z te kunnen opvolgen. Vanuit het beheerdersprofiel kunt u de verlofaanvragen van uw medewerkers goedkeuren. De medewerkers kunnen zelf hun verlof- of afwezigheidsaanvragen met of zonder motief inbrengen.

De beheerder zal de aanvragen kunnen verwerken om deze automatisch bij elkaar te kunnen brengen op de planning. Elke medewerker zal een eigen fiche hebben. De planningen zullen ook zichtbaar zijn voor uw medewerkers om op de hoogte te kunnen gebracht worden van afwezigheden en zo minder tijd te verliezen over discussies van aan- of afwezigheden!

Beheer alle typen afwezigheden met het Kelio-programma

Ouderschapsverlof, ziekteverlof, dienstreizen?  Verschillende betaalmethodes komen in acht in functie van het type afwezigheid. Alles kan ingesteld worden in Kelio om het afwezigheidsbeheer te vergemakkelijken en deze eenvoudig aan de werknemers te kunnen toepassen.

De individuele tellers zullen u toelaten om de verlofdagen bij te houden en deze automatisch af te trekken wanneer er dagen worden opgenomen.

Volg aanwezigheden en activiteiten van uw medewerkers in real-time

U wenst op de hoogte gebracht te worden van aanwezigheden op de werkplaatsen in real-time? Ontdek onze badgelezers op netwerkbereik die boekingen in real-time opslaat in uw Kelio! U heeft meerdere vestigingen en meerdere badgelezers nodig? Geen probleem! Deze kunnen allemaal gelinkt worden met uw Kelio-programma!
Er is geen behoefte om uw medewerkers te laten boeken? Automatische boekingen kunnen ook ingesteld worden in Kelio.

Link al deze gegevens met het sociaal secretariaat van uw keuze om het proces van loonuitbetalingen te vergemakkelijken

Alle nodige informatie voor loonuitbetaling wordt vanuit Kelio gestuurd naar het sociaal secretariaat dankzij de module Paylink. De informatie die wordt doorgegeven betreft de werknemersgegevens, betaalde verlofdagen, afwezigheden, maaltijdcheques, gepresteerde uren en extralegale voordelen en alle andere nuttige informatie voor loonuitbetaling.

U heeft een functie om een rapportweergave als preview van de loonuitbetalingen te creëren om eventuele foutjes te kunnen vermijden.

Besteed meer tijd aan belangrijke onderwerpen binnen uw bedrijf!

U wilt meer te weten te komen over hoe Kelio uw HR-beheer kan vergemakkelijken?

CONTACTEER ONS